Framtidsvisioner.

Två inlägg, två dagar i rad. Vet inte när det hände senast... Men ja, lite att göra på jobbet. Har redan rensat skrivbordet, läst tidningar, bloggar och sånt där. Jag vill gå hem. Jag vill lägga mig under täcket ett par-tre timmar. För det är bara en sån dag idag.
Kvinnan på vårdcentralen var fett otrevlig. En kund hann under loppet av typ 15 sekunder kalla mig både en smutsig äcklig hora, och en otrevig fitta. Det var ju såklart lite imponerande. Men ja, kanske inte världens bästa tisdag. Men men.

Idag ska ja försöka att få tummen ur det berömda, och söka tre jobb. Det låter ju alldeles för ambitiöst för att vara rimligt. Men ja, ett jobb på Vattenfall, ett bartenderlärarejobb på Kos samt ett som bartender på Rhodos. Så mycket visioner... Är dock rädd att jag aldrig kommer att flytta mitt feta arsle härifrån... Men! Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad ska du söka för jobb på vattenfall? :S

2011-02-09 @ 10:24:53
Postat av: Sara

kundservice igen :) men vara anställd av vattenfall ist för proffice :)

2011-02-09 @ 14:42:12
Postat av: Camilla

Gud va nice! Då blir det väl en FAST anställning? :D

2011-02-09 @ 17:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0