Lördag

Har spenderat min lördag med att sega i soffan, mata + leka med Felix, middag hos far, sen jobb på Schlagerklubben. Var sjukt bra med folk, som vanligt när det är lönbingshelg. Men jag hade fortfarande inte en bra dag... Vet inte varför. Less till tusen. Sen att försöka släpa hem en lite väl slirig marcus som ska försöka överrösta typ Gud, så blir man bara ännu mer less. Det tar kanske 15 min att gå hem, och på den biten sa jag åt honom att prata i normal samtalston kanske... 7-8 ggr. Han hann snubbla in genom dörren, sätta igång vatten för hans nudlar, sen somnade han sittandes på soffan. Och när jag skrattade åt honom gick han och la sig i sängen istället. Sötis. Han lär ju ångra imorgon att han inte åt eller drack något innan han la sig...
Jag är alldeles för pigg för att jag ska orka gå och lägga mig nu. Ska se nått avsnitt Greys Anatomy, sen försöka sova. Betalade förresten in den sista delbetalningen på resan. Så nu är det "bara" två månader kvar tills vi ska åka... Och jag längtar så jävla mycket! Ska bli superskönt med semester, och framförallt semester med bara Marcus. En liten bild på hotellet nedan. Inget hilton kanske, men är det billigt så är det. Dock ser rummen mysiga ut, så det duger säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0