Måndag

Måndag. Det klingar verkligen inte så vackert. Men jag har härdat ut, och snart är 8 timmars arbete avklarat. En fruktansvärt lååååång dag, då det inte ringer nånting, och det finns inga mail i plattformen. Men men. God bless internet och trevliga kollegor.

Har spenderat ett tiotal minuter med att hitta flygresor till Stockholm. När vi ska till Turkiet, jag och min kära. Har hittat lämpliga resor, och ska väl boka när vi kommer hem. Sådär. Jag vill boka mera! Överallt, hit och dit. I hela världen. Jag har ju vänner som är överallt i världen. Min kära syster som exempelvis har bosatt sig i Barcelona (och whats up med det liksom? Hur kan man bara åka sådär?). Sen har vi ju även Maria, Ingrid, Ida, Veronika. Snart kanske Jonna. Kan inte alla stana hemma i Sverige, och åka utomlands när jag har råd och när jag vill?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0