I promise I can make it last forever

Jag är inte så bra på det här. Det börjar bli en hel del blogginlägg som börjar på det här temat... Men aja, så kan det va! På tal om andra saker jag inte är så bra på, så har jag idag bekräftat en sak jag är värdelös på och upptäckt en annan sak som jag också är värdelös på!
Min första värdelösa grej, är att jag verkligen inte kan rita ett oändlighetstecken. Jag har kämpat, och kämpat och försökt tänka "men rita det bara som en åtta". Det funkar ej, så det blir liksom bara typ en snigel. Jag kan inte heller rita den grekiska bokstaven sigma. Jag har ändå hållit på och ritat/skrivit dessa saker i snart två år, mer eller mindre. Och jag kan verkligen inte. Det är både frustrerande och jättekonstigt. 
 
Min andra värdelösa grej som jag nyligen upptäckt är att jag inte kan spela mario cart, eller vad fan det nu heter. Kanske nått med all star. Nått spel som Max (och Amanda) har iaf. Jag är dålig när jag är en bil, lite sämre när jag är en båt och allra sämst är jag när jag är ett flygplan. Haha, nördigaste stycket ever. Men Maja åt upp mig till frukost idag när vi spelade, så jag är lite sur. Jag var nästan en hel minut efter henne ena gången, och det är verkligen dåligt med tanke på att om man är bra, tar det bara 3-4 minuter att köra en bana. 
 
Kim Cesarion – I Love This Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0