Kändiscrush

Jag har aldrig haft en riktig kändiscrush. Asså ni vet, att man ba var extremt kär i typ en snubbe i Backstreet Boys eller Westlife eller nått. Aldrig. Jag har låtsas vara kär i nån i nått band, bara för att jag inte skulle vara utanför bland mina vänner (alla andra hade ju en crush liksom). 
 
Men nu! 23 år och 264 dagar. Nu har jag en kändiscrush. Och det är Jennifer Lawrence. Är inte det jättekonstigt? Alltså jag är nog inte kär-kär, som i att jag vill ha massa affisher på henne i mitt sovrum. Utan mer som att jag har spenderat ett antal timmar (skulle skämmas lite om jag berättade exakt) på att kolla på klipp på henne på youtube. Och sen även kollat på filmen hon fick en oscar för. Och jag gillar inte youtube. Och ännu mindre att kolla på film. Så det är verkligen wierd. Men jag tycker nog bara att hon är världens coolaste, och att jag vill typ bli bff med henne. Kolla bara på den här liksom;
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0