norrland.

Okej, nu har jag typ bestämt mig. Jag åker inte härifrån! Eller jo, det är klart att jag kommer att göra det. Men jag vill verkligen inte.
 
Den här dagen började värdelöst, genom att jag skjutsade pappa till sin bror, för att de ska till Norge. Dels vill jag inte att pappa ska åka, och dels vill jag följa med. Men icket. Det sög i alla fall.
Resterande tid roade jag mig med att sova halva dagen och äta mjukglass med Elin. Jag lyckades även ta mig till gymmet för rehab och core med Veronika. Amazing. Så jag vaknade till liv, och ikväll har jag druckit öl med Jocke. också amazing. Så;
- Jag har fina vänner som borde flytta till Göteborg
- Jag borde kanske flytta upp
- Jag måste sluta kolla på roliga klipp/intervjuer på youtube. Lyckades vara sen till Jocke för att jag kollade på Jennifer Lawrence.
 
Min träning här går faktiskt bra. Igår när jag sprang, lyckades jag hålla ett 5:15-tempo de första 3 km. Sist det hände var typ... 2008. Så det känns mäktigt. Dock dog jag efter det, så det blev inte så bra i slutet ändå. Men imorgon ska jag ge det ett nytt försök. Har snart tränat 5000 minuter iår. Det är en bit kvar till mitt mål, så nästa halvår får jag fan skärpa mig. Jag hoppas att jag kan sluta med rehaben snart (knappast troligt dock), så jag kan återfå min motivation nån jävla gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0