norrland.

Jag älskar Umeå. Jag vill verkligen, verkligen inte åka härifrån. Har en hel vecka kvar, som jag ska utnyttja så gott jag bara kan... I fredags shoppade jag massor! Äntligen. Min fina syster bjöd mig även på lunch på Texas Longhorn. Omnomnom. På kvällen roade jag mig med att bli superdrunk med Carro och Simon. Klassiskt dålig idé. Men det var trevligt! Så igår bakisbowlade jag med pappa. Han vann, inte helt otippat. Igår tränade jag även med Carro på iksu. Fick äntligen köra brutalbänk (fattar inte varför Fysiken inte har en sån). Har sån fruktansvärd träningsvärk att jag var nära att spy när jag var ute och sprang idag... Känns fint.
Igårkväll grillade vi hos Elin och Matte. Med massa fina människor. Det var så himla skoj, trevligt, roligt, amazing, fantastiskt osv. Vi avslutade kvällen på Allstar. Jag fick en guldhatt av DJ:en. Allt var toppen. Var inte ens bakull imorse.
 
Det finns en risk att jag inte sätter mig på flyget om en vecka. Jag stannar nog kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0