please keep no score

Fan vad värdelöst det känns att vara i Göteborg. Eller såklart, bra, men också värdelöst. Jag saknar min twin och alla andra så jävla mycket. 
 
De tre senaste dagarna har jag gått vilse, i anläggningen, 0 gånger. Fattar ni?! Inte en endaste gång! Det är så mäktigt. Idag svor jag när jag råkade hälla salpetersyra på mig själv. Då sa Annci "Oj, det där var första gången jag hörde dig svära!". Alltså, jag vet inte. Ibland blir jag lite rädd för mig själv, för jag känner mig som en gammal pirat eller nått, som bara går runt och svär och muttrar. Men tydligen kan jag sköta mig på jobbet. 
Och på tal om jobbet, så var jag inne i en (tömd ofc) matarvattentank igår. Det var väl härliga 60 grader, och ganska lite syre, så jag fick inte vara där så länge. Tyvärr var inte så ballt som jag hade tänkt, förutom att det är coolt att vara i en matarvattentank. Nerd alert! Jag måste hejda mig själv...
 
Igår jobbade jag även på mitt nya bartender-jobb som jag lyckas få, på nått jävla sätt. Det var verkligen inte det jag är van vid. Jag är van vid nattklubb, shots, högt tempo, otrevliga packade människor, övertrevliga packade människor, stress, svett, fylla, etc etc. Det här är en heeelt annan stämning. Nu är det lite mer trevliga belgare som dricker fancy vin och äter chips medans jag putsar vinglas. Jag har inte riktigt bestämt vad jag tycker om det hela, men jag måste ge det några pass för att se iallafall! 
 
För övrigt älskar jag fotbolls-VM, det är bara sämst att man inte kan vara vaken hur länge som helst för att kolla alla matcher...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0