söndagsångest

Söndagsångesten blir på något sätt lite värre om man har haft en långhelg. Trots att helgen var perfekt på alla sätt och vis, med mysigt häng med bröder, deras respektive och vänner. Vädret var väl inte det bästa, men vi kompenserade med mat, dryck, femkamp och luftgevärsskytte. Jag var förvånansvärt dålig på skyttet. Det känns lite värdelöst.
 Trots att jag avstod kvart-över-två-whiskeyn (till skillnad från mina bröder och Lars), så känns det lite som att jag har en tvådagarsbakfylla. Iallafall mentalt. Jag längtar hem till Umeå så extremt jävla mycket. En viss del av min söndagsångest består kanske av hemlängtan... 
 
Jag och Viktor invigde mina nya snabba löparskor idag iallafall. Mina lungor var inte riktigt med mig, men skorna skötte sig finfint. Betade av strax över en mil. På under en timme! Så det känns bra... Nu är det bara ca 330 dagar till göteborgsvarvet, men det är väl lika bra att börja träna nu... 
 
Blev för övrigt bjuden på en dejt alldeles nyss. Av en random, på väg hem från Ica. Han tyckte att jag var beautiful. Wierd. Jag kan inte hålla med, osminkad, trött och sliten. Men tack ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0