Jag är dom snabba sms-lånen

Kent – La Belle Epoque
 
Nu har jag varit väldigt inaktiv igen. Jag har gjort mitt bästa i att fokusera på plugg, träning och vänner. Det har gått ganska bra faktiskt! Tid är aldrig något jag har ett överskott av, men just nu känns det som att jag har en ganska bra balans mellan allt. Kanske inte så mycket tid över för mig själv, men det kommer väl! 
 
Jag har ynka 63 minuter träning kvar tills jag har nått ännu en tusing minuter träning. Är snart uppe i 3000 alltså. Vilket innebär 11000 kvar av årets mål. Så det borde kunna gå! Jag har tyvärr tappat min träningsmotivation. Jag kör rehab 3-4 ggr i veckan. Samma fyra övningar som jag gjort i 2 månader. Resterande tid lägger jag på löpning och core. Jag får i princip inte göra nånting annat. Så jag antar att bristen på motivation hänger ihop med min enformiga träning. Jag har även hunnit avverka 2 strömbehandlingar! Det var inte lika mäktigt som jag hade målat upp det i huvudet. 2-3 små elektrodgrejjer som skickar ström genom musklerna, för att öka blodcirkulationen och för att hjälpa mig att läka snabbare. Än så länge har det inte gett något direkt resultat, då jag har extremt ont. Som tur är, fick jag lite starkare smärtstillande av mamma, så jag åtminstonde kan överleva dagen. Men om ett par behandlingar hoppas jag att det blivit bra! 
 
Igår roade jag mig med lite nätshopping. 3 par nya skor. Oops. Och idag var jag en sväng i Nordstan, så jag fyllde på nagellacksförrådet (precis som att det skulle behövas...) och smink. Och ikväll var jag på maxi och köpte mat. Fan vad mycket mat jag köpte. Jag gjorde en episk storhandling, om det är någon som undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0