You'd better stop, and try to think

Snart är det sommarlov. Äntligen. Och snart får jag äntligen sätta mig på tåget upp till mitt älskade Norrland. Jag hoppas att Norrland ger mig myggor, sol, glass, lite bartenderjobb, familj, jordgubbar, vänner och rosévin. Tyvärr ska pappa åka till Norge den 11:e. Vilket gör mig lite ledsen i ögat. Men jag får tvinga honom att umgås med mig innan det bara... 
 
Det här --> http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18973299.ab gör mig så himla arg. Jag säger ofta att jag hatar indiska män. Och speciellt de från norra Indien. Jag vet att man inte ska dra alla över en kam osv. Men på riktigt. När jag var där, så spottade de efter mig. De ljög massor och sa tillexempel att tågstationen i New Delhi (typ världens största) inte fanns kvar längre, för den hade flyttat/brunnit ner/aldrig funnits. De lurade mig ofta på pengar - speciellt den tiden jag reste själv. De ropade "cupcake" efter mig. Oftast ropade de saker på indiska. Förmodligen kallade de mig hora. När jag åkte buss eller tåg försökte de alltid ta på mig. En gång var det en som satt med armarna korsade över bröstet, och så försökte han, i smyg, smeka mitt side-boob. De struntar i att det ligger lik och djurkadaver på gatorna. Det känns inte som att de har någon som helst respekt för liv.
Såhär i efterhand är jag glad att inget värre hände mig. Men alltså. De är fan dumma i huvudet. Och jag blir så arg. Och jag förstår så himla mycket att pappa inte vill att jag ska åka tillbaka dit. 
 
 
Och här är världens mysigaste album: Sleeping At Last – Covers, Vol. 1 Har nog lyssnat på det typ 300 gånger under tentaplugget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0