Fatcamp

Att jobba söndagar är som att vara på fatcamp. Det är så himla lugnt, restaurangen är stängd och det är inte så många gäster på hotellet. Så vad gör man? Jo, man äter. Efter att ha storstädat baren ofc. Men sen äter man mat, brieost, kaffe, salami, chips, gurka, nötter etc. Jag saknar ju karaktär rent allmänt, och speciellt när det gäller mat och sådär. Men när jag är rastlös är jag verkligen hopplös. Så idag fick jag ångest. Imorgon börjar mitt nya liv med nyttigheter och träning. 
 
I helgen har jag jobbat massvis. AW:n i fredags var insane. Så jävla mycket folk. Hann inte ens äta middag. Igår var det lugnare, mest restauranggäster. Och efter att jag hade stängt, gick jag in till Ullis i den andra baren. Och blev full. Kändes lite ovärt egentligen, men det var himla trevligt! Jag gillar ju vin. 
 
Igår hade jag den här fina konversationen; 
Gäst: Ni är så himla trevliga här!
Jag: Vad kul att höra! Tack så mycket!
Gäst: Ja, alltså ALL personal
Precis som att jag tog åt mig lite för mycket... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0